Na het ontwerpen en uit laten snijden van de onderdelen, is het tijd om het hele spul in elkaar te zetten.
Er zijn een aantal belangrijke stukken:
- dwars-richting bevestiging aan het chassis
- lengte-richting bevestiging aan de opbouw
- lengte-richting bevestiging aan het chassis
- dwars-richting bevestiging aan de opbouw
We beginnen met de dwars-richting bevestiging aan het chassis, er komt er voor en achter eentje. Het begint al goed, bij het in elkaar zetten van de delen, blijken er (door mij) twee foutjes gemaakt: de voorste en achterste montage gaten blijken niet op dezelfde afstand te zitten en de achterste gaten blijken kleiner dan de voorste en nu dus te klein voor de bouten die bij de sleufgaten horen.
De sleufgaten worden dicht gelast en opnieuw geboord en de bevestigings-gaten achter, worden wat groter gemaakt.
Gelukkig nu kan het spul in elkaar gezet worden.
Lassen, afbramen en hop, deze twee zitten in elkaar. In het gat wordt een trillingsdemper/lager geperst en daar gaat later de pin doorheen die de camperbak op z’n plek houdt.